INAUGURACIÓ DELS TALLERS D’OFF MASSANA AL CARRER D’EN ROBADOR

A la inauguració hi assistirà la regidora de Ciutat Vella Mercè Homs i la directora de l’Escola Massana Gemma Amat.

Gràcies al conveni de col·laboració que l’Escola Massana ha signat amb Foment de Ciutat Vella i el Patronat de l’Habitatge de l’Ajuntament de Barcelona, Off Massana ha reobert amb dos nous espais al costat de l’escola, al carrer d’en Robador núm. 3 i 17, un d’art tèxtil i l’altre de gravat / il·lustració.

Els alumnes que hi han accedit en la convocatòria d’aquest any són: Laia Arqueros (il·lustració), Júlia de la Cal (serigrafia / tèxtil), Georgina Caula (art tèxtil), Maria Luisa Moron (pintura), Julio Robledo (il·lustració), Magalí Roncoli (art tèxtil), Montse Tomás (escultura / pintura) i Verónica Villarón (art tèxtil).

Inauguració: dimarts 26 de febrer a les 12:00h.
Lloc: carrer d’en Robador núm. 3 i 17. 08002 Barcelona.