Biblioteca

La Biblioteca de l’Escola Massana funciona des de 1957 amb l’objectiu de cobrir les necessitats d’informació de la seva comunitat educativa. El seu fons, especialitzat en Art i Disseny, forma part del Catàleg Col·lectiu de la Biblioteca Artur Martorell i la Xarxa de Biblioteques Escolars de Barcelona i està obert al públic per a qualsevol consulta.

Fons
–15000 monografies aproximadament
–26 subscripcions a revistes
–300 documents audiovisuals aproximadament

De dilluns a dijous, de 8h a 13.30 i de 14.30 a 19.30h. Divendres de 8h a 15h
De l’1 setembre fins a l’inici de curs, i del 25 juny al 15 juliol:
De dilluns a divendres de 8h a 15h
Tancament: vacances de Nadal, de Setmana Santa i del 16 juliol a 31 agost.

Formació d’usuaris
–Contínua durant l’obertura de la biblioteca
–A l’inici del curs es faran sessions de formació als alumnes de primer de tots les plans d’estudis.

Reproducció documents
–Fotocopiadora amb servei de còpia i impressió
–Escàners
–Taula de reproducció fotogràfica

Préstec

És imprescindible fer l’alta al servei amb el carnet d’estudiant. Alguns documents especials queden exclosos de préstec. El servei de préstec comporta el tracte amb cura i retorn dels documents dins el termini establert. El no acompliment pot comportar la suspensió temporal o definitiva del servei. En cas de pèrdua o retorn d’un document malmès, el lector està obligat a restituir-lo per un d’idèntic o de característiques similars a les de l’original.

Préstec a casa:
–Màxim 3 documents durant 2 setmanes amb dret a 1 pròrroga (per documents no reservats).
–Les revistes no es presten a casa.

Sol·licitud de pròrroga:
–A la biblioteca
–Correu a biblioteca@escolamassana.cat (nom del lector + codi barres i títol document + codi barres)

Préstec a classe:
–Màxim 3 documents per consulta o treball a classe
–Retorn el mateix dia
–Préstec de llibres i revistes
–Dipòsit del carnet d’estudiant durant el préstec

Normativa de la biblioteca

–La Biblioteca és un espai de treball
–Cal respectar el silenci
–Cal desconnectar o silenciar els mòbils i altres aparells electrònics i parlar en veu baixa