la matèria editada

Mostra

7–27.6.19
Espai Trans

Es presenta el resultat del seminari-taller experimental en obra gràfica del mateix nom, LA MATÈRIA EDITADA, que neix de la col·laboració entre la Fundació Privada Espai Guinovart i l’Escola Massana, una iniciativa vinculada al Projecte Commemoratiu Josep Guinovart 2017–19. A través d’una convocatòria oberta es seleccionen 11 alumnes i exalumnes de l’Escola Massana, del GAAD i els CFGS, interessats a participar en un taller experimental en obra gràfica on l’experimentació amb la matèria n’és l’eix vertebrador i l’obra de l’artista Josep Guinovart un referent.

Participants: Berta Aguilar, Néstor Ceniceros, Andrea Fernández-Vegal, Sara Medina, Pedro Murúa, Eloi Rodríguez, Clara Romero, Genís Salvatella, Montse Tomás, Judit Van Londen i Josep Safont. Professorat: Imma Ramos, Marta Marugán, Montse Gomis, Jesús Morentin i Jordi Canudas. Amb la participació del crític d’art i escriptor Bernat Puigdollers.

Entitats i persones col·laboradores: Museu Molí Paperer de Capellades, Tinta Invisible edicions, Victòria Rabal, Martí Guinovart, Gerard Sala, Bernat Puigdollers, Poncho Martínez, Ferran Giménez i Maria Guinovart.

• materia editada 1
  • materia editada 2