TRIPLE MORTAL

20 de febrer – 23 de març 2014

El proper dijous 20 de febrer inaugurem l’exposició Triple Mortal a les 19:30h. a La Capella de Carrer Hospital, 56.

L’exposició consta d’un total de 21 peces que van des de les arts visuals al disseny gràfic, passant pel disseny industrial o l’artesania i conformen una mostra que servirà per reflexionar sobre la precarietat d’una manera positiva, alhora que crítica, donat el context actual en el món de la creació artística.

Hi exposen alumnes de 3 centres, Facultat de Belles Arts, Escola Llotja i Escola Massana:

Col·lectius: Laboratorio Inclusivo, Nakadaska, Placa Turca, Quars d’una i Tropèl

Comissaris de l’exposició: Alessandra Giusti i Blai Marginedas

També hi haurà una jornada de conferències i debat a Fabra i Coats el 18 de març de 10:00 a 14:00h. seguida d’una paella popular per als assistents.

Del 20 de febrer al 23 de març de 2014
Inauguració 20 de febrer a les 19:30h.
La Capella de l’Antic Hospital de la Santa Creu
Carrer Hospital, 56. 08001 Barcelona