TAULA RODONA I XERRADA INFORMATIVA, 27 i 28 de febrer

I DESPRÉS DE LA MASSANA, QUÈ?
Taula rodona

Dos estudis de disseny industrial creats per alumnes “massaneros” expliquen els diferents camins que han recorregut per aconseguir formar la seva pròpia empresa de disseny. L’estudi de disseny Nahtran, format per Daniel Vila i Ester Pujol, parlarà des de la perspectiva més experimentada després de 10 anys d’experiència a les seves esquenes.
L’estudi de disseny Gauzak, format per Arkaitz Arco, Juan Carboneras i Leire Pérez, exposaran les seves experiències més recents en quan a creació d’empresa i recerca de recursos.
Es podran veure algunes de les primeres i últimes peces que aquests estudis tenen ja en el mercat.

Dilluns 27 de febrer de 2012, a les 12:30h.
Sala d’Actes, Escola Massana

OFFF, LET’S FEED THE FUTURE
Xerrada informativa

El dimarts següent es donarà una xerrada sobre el Festival OFFF Barcelona 2012. Un ampli ventall d’esdeveniments especials es duu a terme simultàniament a la ciutat. Més de 70 conferències, actuacions, exposicions, projeccions, instal·lacions interactives, fires d’artistes i col·lectius i molt més.

Dimarts 28 de febrer de 2012, a les 19:30h
Sala d’Actes, Escola Massana