PROFESSORS I EXALUMNES EXPOSEN A LA SALA PERILL

En singular és un conjunt d’obres que tenen la particularitat que mai han estat pensades en plural. Potser ens poden semblar rares o extravagants, però només perquè no compleixen amb les regles dels mercats i de la producció en massa. Cada peça d’aquests 28 artistes té el seu caràcter únic, sense obeir a la moda, ni a un corrent dominant.

Tot i aquesta singularitat, les peces d’aquests artistes, entre ells joiers, pintors i escultors tenen una cosa molt important en comú, que han estat fetes sense presses i amb un amor i dedicació especial. Els seus llenguatges personals poden ser figuratius, altres més abstractes i en altres podem trobar un interès especial per la matèria, però en tots es pot observar una cura extraordinària pel detall. Són els resultats d’un treball íntim, una recerca personal que ha acabat transcendint en alguna cosa universal. Tant si és una joia, pintura o escultura, totes les peces tenen un poder especial per provocar sensacions i emocions.

No trobarem peces iguals o repeticions, perquè totes existeixen solament una vegada, per a una sola persona, que s’enamora i l’adquireix. Podem escollir entre vora de 80 peces, de les quals algunes ens expliquen una història, altres ens sedueixen per les seves formes o colors i altres sorprenen pel seu tacte.

En singular és una pluralitat de peces úniques per a gent singular i atrevida, que busca alguna cosa especial més enllà del producte de consum i de masses.

Silvia Walz, novembre 2014

Del 27 de novembre al 20 de desembre de 2014