PREMIS SETMANA DEL DISSENY

PREMI ADI CULTURA A LA TRAJECTÒRIA ESCOLA MASSANA

L’Escola Massana ha estat guardonada amb el Premi ADI Cultura Trajectòria 2020 en els Premis ADI 2020 organitzats per l’Associació de Disseny Industrial ADI FAD.

En paraules del jurat, Massana ha destacat per ser un referent constant en l’ensenyament públic del disseny i les arts amb una perspectiva transdisciplinar i contemporània. En les seves noves instal·lacions continuen actius els tallers, un tret diferencial que la fa una escola única al nostre país on es vehiculen la creació artística i de disseny.

Els Premis ADI Cultura es dirigeixen a aquells projectes que fomenten i posen en valor la cultura del disseny. El premi a la trajectòria en especial reconeix la labor de professionals i entitats de l’àmbit del disseny.

PREMI ADI CULTURA-PROJECTE AL DOCENT DIEGO RAMOS
Categoria Cultura-Projecte

Premi ADI Cultura Projecte per a l’exposició “Understanding L’Hospitalet”, del docent de Grau en Arts i Disseny Diego Ramos i Saúl Baeza, de l’associació Understanding Design.

Aquest premi és un reconeixement públic dels projectes, tant en l’àmbit del disseny com de la cultura, que ajuden a promoure i actualitzar el disseny de productes socials i conceptuals, o que serveixen per fomentar el diàleg.

PREMIS ADG LAUS ALUMNES CICLE GRÀFICA IMPRESA
Categoria Estudiants

Cinc estudiants del cicle de Gràfica Impresa destaquen als ADGLaus20 Estudiants amb els seus projectes:

Frederiki Rifi guanya l’OR en la categoria Treball lliure pel ‘Fulletó Premis Ciutat de Barcelona’.

PLATA per a ‘Pretty Petty’ de Marta Sánchez

BRONZE per a ‘El Manipulado’ de Sergi Llambrich

BRONZE per a ‘ARA’ d’Alba Sardà Martí

BRONZE per a ‘La ciutat segons nosaltres‘ de Bet Nel·lo Tubau

Els Premis Laus s’atorguen amb l’objectiu de reconèixer l’excel·lència en la comunicació visual. Una celebració del grafisme que s’ha convertit en una referència essencial per conèixer les propostes creatives rellevants de l’any i són, a la vegada, una eina inapel·lable de divulgació i promoció per a qualsevol dissenyador gràfic.

PREMI ADG LAUS BRONZE ESCOLA MASSANA
Categoria Editorial i Direcció d’Art

BRONZE per a “Què és la forma?”

Publicació coeditada per l’Escola Massana i el Museu del Disseny. Recull part del llegat pedagògic de Josep Mañà. Aquest llibre es va publicar en motiu del 5è aniversari del Museu del Disseny de Barcelona.

Recopil·lació de textos de Josep Mañà i disseny de Xavi Capmany.

PREMI ADG GRAND LAUS A LA DOCENT OLGA CAPDEVILA
Categoria Publicitat

L’il·lustradora Olga Capdevila, docent de l’Escola Massana, i Pol Solsona guanyen el Grand Laus per la campanya gràfica “Benvinguda Màgia” de l’Ajuntament de Barcelona en la categoria de Publicitat.

PREMI ADG LAUS OR ALS DOCENTS MARCEL PIÉ I DANIEL PITARCH

El Taller Estampa, dels docents Marcel Pie i Daniel Pitarch, guanyen un LAUS OR en la categoria d’Animació per l’animació del documental “L’Escriptor d’un país sense llibreries”.