MASSANA AL MERCAT D’IDEES DEL BCD

En el marc del Barcelona Design Festival, el BCD (Barcelona Centre de Disseny) organitza del 28 al 30 de setembre la primera edició del Mercat d’Idees: creadors, emprenedors, empreses i inversors junts per al finançament de projectes i propostes innovadores.
El projecte final de l’alumna de modelisme industrial Júlia de la Cal titulat UOU! consistent en una butaca realitzada en fibres vegetatels serà presentat en qualitat de participant.
També ha estat seleccionada Gala Durán, exalumna de l’escola, amb un projecte propi anomenat Tur Ons.
Aquestes dues persones gaudiran de les càpsules de formació que el BCD té previstes el dia 28 de setembre i els seus projectes estaran exposats a Palo Alto el 29.

28–29.9
10h a 14h