Llum Bcn 2017, casa Padellàs - “Fugida”

10, 11 i 12 de febrer

Un altre any, els alumnes de segon del CFGS de Disseny d’interiors de l’Escola Massana, participen en el Festival Llum BCN 2017, amb el projecte “Fugida” que es durà a terme els dies 10,11 i 12 de febrer a la Casa Padellàs.

“Santa Eulàlia empresonada. Santa Eulàlia en la foscor, s’escapa a través dels murs, transformat-se en llum.”

La Fugida es l’esgarrapada de Santa Eulalia, el tall que estripa els murs que l’empresonen, i les seves ànsies de fugir il·luminen el pati de la casa Padellàs. Cada esquinçada es el cos martiritzat i la llum, la fugida.

Un gran mur d’on fuig la llum per la tela estripada convida al visitant entrar al pati, on a poc a poc s’anirà endinsant en un mar de llums i ombres, que acabarà envoltant-lo en un segon mur conduint-lo a través del pati. Dos murs opacs enfrontats i esquinçats, on la llum lluita per sortir, submergint al visitant en el record de Santa Eulàlia.

Alumnes

Maria Sauleda Batlló / Natalia Serrano Varela / Rocio Alba Meroño / Ann Elizabeth Baker / Ainhoa Barber Huescar / Yolanda Barbosa Molina / Raquel Benavente Gavaldà / Caterina Casasayas Montoya / Jose Diaz Fernandez / Elisenda Ferrer Solé / Claudia Garayoa Pascual / Santiago García Úbeda / Bruno G Valencia / Natalí Llabot Oliveri / Luzie Michaels / Sonia Ortega Hernandez / Leyre Osma Sáinz / Luemilly Pacheco de Sousa / Soledad Pasarín Pacheco / Elisenda Pineda Prats / Oriol Pla Cantons / Àngela Recasens Estrada / Izan Rueda Marmol / Saidy Rugel Chong / Marina Sarry Pich.

Professors i tutors del projecte

Carles Albert Brell / Èlia Clemente / Ferran Signes.

Promotor

Patrocinador