LA MATÈRIA EDITADA

(ELS LLIBRES)

27.9.22–7.10.22

Sala Busquets

LA MATÈRIA EDITADA és el resultat de la col·laboració entre la Fundació Privada Espai Guinovart d’Agramunt, el Museu Molí Paperer de Capellades i l’Escola Massana Centre d’Art i Disseny, iniciativa vinculada al Projecte Commemoratiu Josep Guinovart 2017–2019.

Un taller experimental en obra gràfica destinat a alumnes i exalumnes de l’Escola Massana, on l’eix vertebrador és experimentació amb la matèria i el referent, l’obra de l’artista Josep Guinovart.

La mostra actual, dirigida pel Company Poncho Martínez, recull l’edició dels llibres finalitzats, llibres que són fruit de la mostra que es va fer el juny de 2019 amb els primers resultats del taller experimental.

Participants:

Berta Aguilar, Néstor Ceniceros, Andrea Fernández-Vegal, Sara Medina, Pedro Murúa, Eloi Rodríguez, Clara Romero, Josep Safont, Genís Salvatella, Montse Tomás i Judit Van Londen.

Amb la participació de l’historiador de l’art, crític i poeta Bernat Puigdollers.

Col·laboradors:

Carla Cànovas, Ferran Giménez, Maria Guinovart, Martí Guinovart, Poncho Martínez, Jesús Morentin, Museu Molí Paperer de Capellades, Bernat Puigdollers, Victòria Rabal, Gerard Sala i Tinta Invisible edicions.

Equip docent:

Jordi Canudas, Montse Gomis, Marta Marugán i Imma Ramos.

Amb el suport de la Diputació de Lleida.

• La matèria editada (els llibres) - 01
  • La matèria editada (els llibres) - 02