Informacions vàries. Departament d’Arts aplicades, especialitat de Joieria

L’exalumna Maria Saura Estruc ha estat seleccionada, amb el seu treball de Projecte Final del CFGS de Joieria Artística 2011, per participar a l’exposició internacional de Talente 2012, que se celebrarà a Munic entre els dies 14 i 20 de Març de 2012, en el marc de la Internationalen Handwerksmesse München. Aquesta exposició està organitzada per la Handwerkskammer für München und Oberbayern, i recull treballs de joieria, tèxtil, vidre, ceràmica, moble i disseny tècnic, d’alumnes y exalumnes d’universitats d’arreu del món. Aquest any, de 600 propostes, n’han estat escollides 97, provinents de 28 països.

El professor Ramon Puig Cuyàs ha esta seleccionat per participar a l’exposició internacional Schmuck 2012, que es celebrarà a Munic entre els dies 14 i 20 de Març, en el marc de la Sonderschau der Internationalen Handwerksmesse München, organitzada per la Handwerkskammer für München und Oberbayern, i a cura del Dr. Bollman. L’exposició recull una seixantena d’artistes joiers d’arreu del món que presenten les seves darreres aportacions en l’àmbit de la joieria contemporània.

Aquesta exposició també serà presentada al MUVIM de Valencia, entre els dies 5 d’Abril i 5 de juny.
A més, Ramon Puig Cuyàs i la professora Silvia Walz han estat convidats a participar a l’exposició Enamel; A Renaissance a la Galerie Handwerk de Munic, que s’inaugurarà el proper 9 de Març i restarà oberta fins el 14 d’Abril. Aquesta exposició, curada pel Dr. Wolfgang Lösche i la Dra. Angela Böck, mostrarà com la tècnica de l’esmalt s’ha fet cada cop més present en la joieria contemporània d’art a través de nous conceptes d’aplicació i usos.

Aquest mes, Puig Cuyàs també dirigirà el seminari Cartrographie; en construisant  une image du monde, destinat a la formació contínua de directors, docents i professors d’arts a l’ensenyament secundari, i organitzat pel Conseil d’Enseignament des Communes et Provinces, amb el suport de la Communauté Wallonie-Bruxelles, Bèlgica. El curs es desenvoluparà entre els dies 22 i 25 de Març a l’Escola des Arts de Braine l’Alleud a Brussel·les.