IF Innovation Festival Barcelona. Interaccions Escola+Empresa

La Taula, Exposició i Debat estarà formada per:
Pere Duran. Cap de l’Àrea de Relacions externes i Acció Cultural de l’Escola Massana.
Joan Manuel Espuelas. Cap del Servei de Projectes de la Direcció General del Joc i d’Espectacles, institució que va formalitzar un acord de col·laboració amb l’Escola Massana.
Benet Ferrer. Professor de l’Escola Massana que exposarà el procès pedagògic seguit pel desenvolupament projectual, fruit de l’acord de col·laboració amb l’empresa Garcia de Pou.
Neus Isard. Exalumna de l’Escola Massana que, com autora, descriurà i mostrarà el projecte produït pel Reial Club Marítim de Barcelona.
Vicenç Marco. Secretari de l’ADP, Associació de Dissenyadors Professionals, exposarà el punt de vista de les relacions Escola Empresa, des de la vessant professional.
Dijous 12 de novembre a les 18.30h.

Sala d’Actes de l’Escola Massana.
Hospital 56