Exposició ’Permeable: el significat és promiscu’

És una exposició que sondeja la flexibilitat semàntica, a través de l’ús de tags (un tag o etiqueta, és una paraula clau no jerarquitzada associada a qualsevol tipus d’informació), en un conjunt d’obres d’alumnes de l’Escola Massana. A partir del postulat que la modernitat és una figura de canvi i transitorietat, la selecció d’obres explora diverses formes de permeabilitat en el context de l’art i del disseny.
En l’exposició cada obra es presenta sota una sèrie de paraules clau, producte del diàleg entre l’equip comissarial  –integrat igualment per alumnes de l’Escola– i els artistes. Les paraules clau són els tags, que defineixen el marc conceptual i funcionen  com a fronteres obertes a la lectura de la exposició. Del 18.12.08 al 31.01.09

La capella. Hospital 56. 08001 Barcelona.