Exposició CFGS Joieria

El taller de projectes es defineix bàsicament com un taller pràctic i de reflexió, que sense oblidar la seva especificitat, la joia, té una clara voluntat d’interrelació amb altres disciplines artístiques, participant dels problemes universals de la creació i de l’ art.
L’objectiu no és fer projectes tancats si no de desenvolupar un procés d’experimentació obert i amb una projecció de futur que va molt mes enllà de l’àmbit de l’escola. Un procés que l’alumne ha d’ emprendre com una aventura personal, que l’ha de portar a la descoberta de la seva identitat artística i a l’experiència de reconèixer’s a través de l’objecte creat.
Aquesta exposició es una selecció dels resultats de treballar amb diferents propostes, algunes d’elles, per indicació dels professors i d’altres sorgides de la pròpia dinàmica de treball de l’alumne.

Alumnes:
Anna Alcàzar, Diego Andrés, Jordi Bernat, Ignasi Cavaller, Lluis d’Alos-Moner, Kattharina Detter, Marielle Debelthune, Mari Cruz Lence, Carolina López, Gemma Llevat, Carolina Martínez, Laura Martínez, Pamela Pérez, Rosa Nogués, Auba Pont, Begoña Prats, Berta Riera, Nuria Royo, Ricard Sebastià, Patricia Solarte.