Apertus 01. The ass between two chairs a la Galeria àngels barcelona

Apertus 01: The ass between two chairs és una exposició col·lectiva que recull els resultats del seminari-taller internacional en art contemporani Apertus 01, realitzat a l’Escola Massana de l’1 al 8 de juliol de 2016. Una iniciativa de l’Escola Massana amb el mecenatge de la Fundació Han Nefkens, amb l’objectiu de promoure l’intercanvi entre professionals i estudiants de diverses escoles d’art.

The ass between two chair és el títol del taller proposat per l’artista franco-iranià Arash Nassiri que expressa la incòmode sensació d’estar entre dues coses, dos estats. Justament és l’estat en què l’Escola Massana es troba actualment, en el trànsit de l’antic edifici a un de nova planta. Quins contextos de sentit ens aporta la noció “entremig” (in-between)? A què fa referència el treball artístic quan se situa “entremig”?

A l’exposició hi participen alumnes i exalumnes de l’Escola Massana Centre d’Art i Disseny UAB i estudiants de les escoles convidades Llotja Escola Superior de Disseny i Art, i Facultat de Belles Arts de la UB:

Sara Agudo, Carla Cànovas, Juan David Galindo, Eulàlia Garcia, Anna Izquierdo, Andrea López, Sara Lorite, Martí Madaula, Neus Masdeu, Lina Natterer, Raúl Páez, Duna Vallès i Magda Vaz amb la direcció d’Arash Nassiri.

Inauguració: dimecres 23 de novembre a les 19.00h.

Del 24 de novembre al 16 de desembre de 2016.

Galeria àngels barcelona-espai2. Carrer Dels Àngels, 16. 08001 Barcelona

Horari de dilluns a divendres de 16.30h. a 19.00h.