DEBAT I CLOENDA ’TRIPLE MORTAL’

El proper 18 de març de 2014, Fabra i Coats acollirà la jornada de cloenda de Triple Mortal. La Precarietat com a estratègia de subsistència, exposició que es va inaugurar a La Capella el darrer 20 de febrer i que presenta una vintena de peces d’artistes provinents de la Facultat de Belles Arts i les ecoles Massana i Llotja.

La trobada s’articularà al voltant de dues taules rodones que es programaran successivament. La primera plantejarà una revisió crítica dels treballs presentats a La Capella i comptarà amb la participació dels comissaris de la mostra, Blai Marginedas i Alessandra Giusti, i del crític d’art Jorge Luis Marzo. Aquesta taula serà moderada per Nora Ancarola, subdirectora de l’Escola Llotja.

La segona taula rodona girarà al voltant de la situació específica dels ensenyaments artístics en l’actualitat i buscarà definir les idees principals que la caracteritzen. Moderada per Carles Giner, coordinador de les Fàbriques de Creació, la taula comptarà amb la participació d’un professor en actiu, un estudiant i un representant d’un centre artístic especialitzat en processos educatius.

La jornada finalitzarà amb una paellada que posarà punt i final al projecte de Triple Mortal.

Programa:

10:30h Taula rodona. Coordina Nora Ancarola. Ponents Miquel Ollé, Blai Marginedas i Jorge Luis Marzo. Tema: Les obres de la Capella i el pas de l’escola al món professional.

12:15 – 12:30h Descans

12:30h Taula rodona. Coordina Gloria Bonet. Ponents Salvador Juanpere, Ramon Parramon, Placa Turca.  Tema: L’estat actual a Barcelona dels ensenyaments artístics.

14:30h Paella (tiquets a 4€ a Cultural) i Música DJ.

Dimarts 18 de març de 10:00 a 15:00h.
Fabra i Coats
Fàbrica de Creació de Barcelona
Carrer Sant Adrià, 20 (Sant Andreu)
08030 Barcelona