CONCURS D’IDEES SHOESTORMING

El 1995 va néixer The Art Company, una empresa dedicada al disseny de calçat còmode i urbà per a la gent jove. L’objectiu era fer sabates diferents; més creatives, fresques, divertides, sabates que expliquessin coses, sabates amb idees, que van ser batejades amb el nom d’Art.

L’objectiu d’aquest concurs és seleccionar una objecte/escultura que expressi alguna de les qualitats de la sabata Art, resumides en tres categories:

• Fet a mà
• Flexibilitat
• Reciclat

El Jurat format per Josep Abril, Miquel Donat, Marisa Santamaría, Tránsito del Cerro Jiménez, David Ruiz i José Luis Jaussi, ha concedit tres premis:

Primer Premi de 2000€ a José Ramón Rodríguez Nebreda (Escola Massana), amb una obra de la categoria Reciclat.

Segons premis, de  1000€ cada un, a Guillermo Blanco Masa (Escuela de Arte Nº12), en la categoria Fet a mà; i Bosmat Eliezer (alumna d’Erasmus de l’assignatura de Tecnologia de Disseny industrial del Graduat en Arts i Disseny, Escola Massana), en la categoria Flexibilitat.