CALENDARI FINAL DE CURS – JUNY 2012

JURAT PREMIS EXTRAORDINARIS ESCOLA MASSANA. CURS 2011/2012
El dia 7 de juny a les 16:00h es reunirà el Jurat d’aquests premis.

18 DE JUNY ACTE DE FINAL DE CURS
A les 16:30h Teatre: Scarlett Johansson is Dead, de la Companyia Pura Ficció dirigida per Thomas Bischofsberger
A les 17:15h Xerrada exalumnes. Félix Llorente (joier, www.zuazujoyas.com), Marina Redolad (interiorista a l’Estudi Ferran Sendra), Daniel Berdala (artista, www.danielberdala.com) i Elisa Riera (ilustradora, www.elisasmile.com)
A les 18:00h Lliurament de Diplomes i Premis Extraordinaris
A les 19:00h Coca i orxata
A les 19:30h Traca i festa d’alumnes al jardí

4 DE JULIOL GRADUACIÓ ALUMNES RECONEIXEMENT
A les 20:00h Lliurament de Diplomes dels alumnes de Reconeixement, la primera promoció en el Grau en Arts i Disseny de Massana. Seguirà un concert i cava.

XIXa EDICIÓ SEMINARI DE PACKAGING ESCOLA MASSANA–KORSNÄS
Enguany hi participarà, a part dels alumnes de l’Escola Massana, el Departamento de Diseño de la Facultat d’Arquitectura de la Universidad de Chile, la Escuela de Ingenieros Industriales de la UNED, l’Escola Illa de Sabadell. Del 26 de juny al 3 de juliol.

3a EDICIÓ SEMINARI IMPRESSIÓ EXPERIMENTAL ESCOLA MASSANA–FUNDACIÓ XAVIER NOGUÉS
Amb la participació, a part dels alumnes de l’Escola Massana, d’alumnes de l’Accademia di Belle Arti de Catania, i de l’Instituto Superiore Industrie Artistiche d’Urbino. Del 25 de juny al 4 de juliol.

EXPOSICIÓ CIUTART
Exposició sobre l’assignatura Art i Ciutat del Graduat Universitari, basada en la relació entre art, disseny i ciutat contemporània. Del 31 de maig al 15 de juny. Sala Blava. Inauguració 7 de juny a les 17:00h.

EXPOSICIÓ RETAULE POLICROMIA
Exposició dels treballs dels alumnes del Taller de Retaule i Policromia del CFGS d’Arts Aplicades al Mur. Del 29 de maig al 15 de juny. Vestíbul.

EXPOSICIÓ TRES ANYS D’EDICIONS EXPERIMENTALS. MASSANA PERMANENT 2010–2012
Selecció de treballs dels alumnes que, al llarg dels tres últims anys, han fet en aquest curs. De l’11 al 22 de juny. Sala Busquets.

EXPOSICIÓ OPTATIVES BATXILLERAT
Selecció de treballs que els alumnes han desenvolupat en els diversos tallers on s’imparteixen les diferents optatives de 1r de Batxillerat. Del 26 de juny a mitjans de setembre. Sala Busquets.

PF DE GRADUAT UNIVERSITARI
Tribunals del Projectes finals de Graduat Universitari. Del 25 al 29 de juny.

5 i 6 DE JULIOL SID 2012
Sessions d’Informació i Debat amb la participació dels professors de l’Escola i escoles convidades amb ponències, comissions i conclussions. El dia 6 a les 18:30h hi haurà el Claustre de final de curs.

6 DE JULIOL SOPAR DE NASSOS
A les 20:00h la foto i a les 21:00h el sopar.