Visita a la col·lecció de vidre de la FCVB (Fundació Centre del Vidre de Barcelona) a la Fundació Fran Daurel

Dimecres 30 novembre 2022
15:00 h – 16:00 h
POBLE ESPANYOL DE BARCELONA. (Montjuïc)
Av. Francesc Ferrer i Guàrdia, 13
Més informació a: http://www.fundaciofrandaurel.com/ca/la-fundacio/

Visita comentada a càrrec de:

David Hierro, és actualment gestor de la Federació d’Associacions d’Artesans d’Ofici de Catalunya i el comissari de la IV Mostra Internacional d’Audiovisuals d’Artesania. Forma part de la junta directiva de l’Associació Catalana de les Arts del Vidre. Durant 10 anys va ser el secretari de direcció de la FCVB-Fundació Centre del Vidre de Barcelona.

La Fundació Centre del Vidre Barcelona, creada l’any 1990, va ser durant vint anys un lloc de referència a nivell europeu pel que fa a la formació, divulgació i investigació de tot allò relacionat amb el vidre artístic. Grans artistes del vidre de tot el món, incloent-hi Dale Chihuly, van passar per les seves instal·lacions. Quan va tancar, la col·lecció de vidre ubicada a l’Espai Vidre, galeria de la pròpia FCVB, va passar a formar part del Museu de la Fundació Fran Daurel.

Aforament màxim: 25 persones.

Visita vinculada a 1r curs de Grau (docent Santiago Planella): 15 alumnes

Les persones interesades en fer la visita han d’enviar una sol·licitud d’inscripció a: seminaris.arts@escolamassana.cat

• Fran Daurel - Txell Tembleque

Txell Tembleque, “Bol Gris”, 1997