1r a 10è Seminari Packaging Massana Frövi (1994–2003)

L’Escola Massana -amb l’esponsorització d’AssiDomän Frövi- van convidar a participar en el transcurs d’una setmana del mes de maig d’aquests deu anys a 176 alumnes de 20 universitats i escoles d’art i disseny de l’Estat espanyol, Portugal, Suècia i Suïssa. Es van concedir, a més de les beques de participació pels alumnes de l’Escola Massana, dues beques pels estudiants de cadascun d’aquests 20 centres.

El taller de projectes, principal activitat dels seminaris, va estar tutoritzat alternativament, pels professors Josep Ma. Font, Pere Duran i Joan Sunyol, realitzant un total de 93 projectes. En la vessant teòrica, van intervenir 15 ponents, 10 conferenciants i 14 experts en packaging que participaren en les taules-debat de les cloendes dels 10 seminaris.

Tots el projectes es van realitzar integrament amb la gama de cartrons Frövi, en el transcurs de quatre dies en els tallers de l’Escola Massana.

Les marques, símbols i logotips s’han utilitzats en els projectes presentats amb finalitats pedagògiques i, en cap cas, com encàrrec o promoció dels mateixos. © Els drets de propietat intel·lectual dels dissenys, les fotografies i els textos corresponen a l’Escola Massana, als seus professors i alumnes autors.

• David Muñoz i Olatz Otaegui
  • Joan Ma. Bennasar i Carles Martí