Soldadura per a artistes. Escultura o disseny

Programa del curs

(+info) (-info)

1. Objectius

Introduir A l’alumne a la feina del metall i guiar-los en el desenvolupament d’escultures i/o objectes de disseny perquè puguin concretar un projecte personal. Que guanyin les habilitats i confiança necessària amb la tècnica per poder continuar fent obra en el futur.

2. Continguts

• Introducció a la pràctica segura i ús d’eines dins del taller.
  • Introducció a Soldadura d’Arc-MIG. tècniques de soldadura, l’ús d’angular, corbat, doblegat, tall, foradat.
  • Preparació del metall.
  • Diferents posicions i tipus d’unió.
  • Processos de terminació.
  • Demostracions.
  • Pràctica.
  • Construcció d’una escultura col·lectiva o dues com a plataforma per exercitar diferents escenaris de soldadura.
  • Desenvolupament del projecte personal.

3. Metodologia

• La mida del grup petit permet dedicació 1:1 amb el tutor.
  • Curs dinàmic i personalitzat.
  • Cada estudiant treballarà en els seus projectes guiats i supervisats pel professor.
  • Experimentació de tècniques i processos.
  • Discutirem les diferents possibilitats amb aquells que encara no tenen una idea precisa.
  • No cal experiència prèvia.
  • Porteu un quadern d’esbossos.

4. Criteris d’avaluació

• Desenvolupament de la creativitat i la practicitat en el desenvolupament dels projectes.
  • Resolució de possibles problemes al projecte, cerca d’alternatives.
  • Disponibilitat a experimentar.
  • L’escola dona un diploma d’assistència si s’ha assistit satisfactòriament a un mínim del 80% de les sessions

Condicions d'accés

(+info) (-info)

Per a tots els nivells, no cal experiència prèvia. Flexibilitat i adaptació al nivell i al projecte de cada alumne en particular.

• soldadura4
  • soldadura3
  • soldadura2
  • soldadura1

Aquest curs no s'ofereix en l'actual oferta formativa de Massana Permanent.

Consulteu la llista de cursos actius.