Disseny tèxtil: Dissenyar col·leccions de punt

Aquest curs està pensat per estudiants de dissenys de moda o persones interessades en poder projecta col·leccions de punt, amb la finalitat de poder entrar a treballar en aquest sector industrial, coneixements previs en dissenys/tècnica de punts són benvinguts però no necessaris.

1. Continguts

Començarem el procés creatiu visualitzant col·leccions de fils., de filadors estatals i italians. Amb els fils seleccionats els alumnes projectaran col·leccions de punt.

Per poder dissenyar peces de punt són necessaris certs coneixements tècnics tant de filatura, maquinària i acabats. Dins del programa d’aquest curs, a un nivell bàsic i de forma planera es donarà aquest temari

2. Metodologia

Utilitzant la il·lustració, manual o amb ordinador depenent de les habilitats/voluntat de cada alumne, l’alumne treballarà idees per mes endavant poder estructura col·leccions.

3. Avaluació

Es valorarà l’assistència i l’assoliment de coneixements a través de les diferents col·leccions que es dissenyaran.

S’avaluarà solament a l’alumne amb un 80% mínim d’assistència.

Lluís Generó

1.10.18–28.1.19
lunes
16.00–20.00h

Persones interessades per dissenyar col·leccions de punt

460€ + 100€ d’inscripció

Els horaris dels cursos del primer quadrimestre són provisionals, es confirmaran al setembre.