setmana blanca

6–8.2.19
Escola Massana

La Setmana Blanca està arribant!

També anomenada Setmana Intersemestral, la Setmana Blanca, de dimecres 6 a divendres 8 de febrer (entre les 14.00 a les 21.00h) un grup d’estudiants en col·laboració amb exalumnes i convidats han creat un programa ple d’activitats. Des d’un Visual DJ, un podcast sobre el dubte, la construcció d’un bar, un workshop per plorar, una sessió de cinema sobre la rebel·lia i, per descomptat, festivitat, menjar i begudes conformaran l’esdeveniment. Una setmana per celebrar i activar la comunitat de la Massana. Us convidem a venir i participar!

Algunes de les propostes del programa han sigut pensades perquè tu hi participis activament. Aquestes, es duran a terme a “La Tundra”, l’espai de trobada i punt central d’activitat de la Setmana Blanca.

• Micro obert: Un micròfon encès per a tothom a tot el que pugui importar en qualsevol moment.
  • “Inspired by”: Una sèrie de presentacions (curtes) que contenen imatges d’inspiració de qualsevol mena. No es tracta d’explicar les pràctiques individuals de cada participant, sinó tot el que està envoltat d’aquesta pràctica, des de referents artístics, fins a pel·lícules, autors, etc.
  • “Mercadillo”: Mercat de qualsevol “cosa” que vulguis vendre, compartir, mostrar (obres, materials, samarretes, fanzins...).
  • “Materiateka”: Un intercanvi de materials de qualsevol classe (taulons de fusta, pensaments, cartó-ploma, idees, projectes...).

* Playlist: Si teniu alguna llista de música d’aproximadament 1 hora, envieu-nos-la o porteu-la en USB (durant la Setmana Blanca) i sonarà durant algun dels tres dies a “La Tundra” entre activitats.

Si voleu proposar esdeveniments que necessitin programació o voleu formar part d’alguna de les activitats esmentades, contacteu via mail amb Sira Plans (splansvancells@gmail.com) i/o Pol Ricart Herms (polricartherms@gmail.com).

Us esperem!