Seminari Dibuix i Natura 2014

Introducció

Aquest seminari de quatre dies va dirigit als alumnes de l’Escola Massana que se sentin atrets per la vivència de la natura des dels àmbits de la il·lustració científica i de l’art. Aquests àmbits es concretaran en dos grups de treball individual però que, alhora, conviuran compartint aproximacions diverses a la percepció i representació de la natura.

Departament de Representació

Àrea de Massana Verda

Professors participants de l’Escola Massana

Jordi Mascarell, Raimond Vayreda i Montse Vendrell.

Col·laboració d’artistes convidats

Un il·lustrador científic, en Jordi Corbera, i una artista visual, la Fina Miralles, que participaran in situ al Montseny el matí del dia 22.

Durada

4 dies a pensió completa. 1r dia: Arribada a la casa entre les 09:30h i les 10:00h. Els participants es duen el seu propi dinar per un picnic. 2n dia: Jornada de treball i pensió completa. 3r dia: Jornada de treball i pensió completa. 4t dia: esmorzar i dinar-comiat.

La Traüna (Casa-escola de natura)
08470 Fogars de Montclús. (Parc Natural del Montseny)
Tel. casa : 93. 847 30 59 Cobertura de mòbil baixa a 3G

Descàrrega de documents