PREMIS ARGÓ I CODIC 2014

L’alumna Iratxe Lacalle Suso del CFGS Disseny d’Interiors de l’Escola Massana ha guanyat el 1r Premi ARGÓ de Recerca en la categoria de CFGS amb el seu Projecte Final de Cicle titulat Zorrotzaurre Hutsartean (Alternatives per a un punt mort) en un acte convocat el dia 22 d’octubre a la Sala de Juntes del Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona. Aquest Premi es convoca anualment per la UAB i premia aquells treballs que giren entorn de la recerca de nous llenguatges, productes i/o actuacions per millorar el nostre entorn.

Més informació

El mateix projecte també ha quedat seleccionat com a Finalista en els Premis de PFC CODIC 2014, a l’acte organitzat el passat dia 8 d’octubre a la Sala d’Actes del CCCB. Aquest Premi es convoca anualment per el Col.legi d’Interioristes i Dissenyadors d’Interiors de Catalunya.

Per la seva banda, l’alumna Lea Martínez Lügstenmann del CFGS d’Art Tèxtil de l’Escola Massana ha guanyat el 2on Premi ARGÓ de Recerca en la categoria de CFGS amb el seu Projecte Final de Cicle titulat El Sentido del Vestido.

Més informació.