Preinscripció i matrícula Grau Universitari en Arts i Disseny

Preinscripció Grau en Arts i Disseny

Per accedir a les universitats públiques catalanes, cal formalitzar la preinscripció universitària triant les preferències d’estudi i lliurant la documentació requerida al portal d’accés a la Universitat.

El procés de matrícula consta de dues parts:

Matrícula online
Tots els alumnes admesos rebran un correu electrònic amb les instruccions per poder fer la matrícula al programa Codex. És important llegir atentament les instruccions i seguir tots els passos tenint molta cura a l’hora d’omplir les dades personals i les assignatures escollides. Un cop finalitzada, cal imprimir el formulari de matrícula juntament amb el document SEPA.

Presentació de documents a secretaria acadèmica
Per finalitzar el procés de matrícula és imprescindible presentar a la Secretaria Acadèmica el formulari de matrícula signat per l’alumne juntament amb la documentació requerida i el pagament del primer termini de la matrícula. També es pot enviar tota la documentació per email al correu academic.grau@escolamassana.cat

Admissió per canvi d’estudis - Curs 2023–2024 (+info) (-info)

Convocatòria de juny 2024 (provisional) (+info) (-info)