Cicles Formatius de Grau SuperiorPreinscripció i matrícula curs 2016-17

Lloc: Secretaria Acadèmica

Horari: de dilluns a divendres de 9h a 13h. A partir del 16 de juliol la gestió acadèmica romandrà tancada per a aquests estudis.

Publicació oferta inicial 13 de maig del 2016
Preinscripció
Del 26 de maig a l'1 de juny de 2016
Publicació llista sol·licituds amb puntuació provisional 10 de juny del 2016
Termini per presentar reclamacions Del 13 al 15 de juny 2016
De 9 a 13h
Publicació llista sol·licituds amb puntuació un cop resoltes les reclamacions 20 de juny del 2016
Sorteig del número de desempat 21 de juny de 2016 a les 11h
Publicació de la llista ordenada definitiva 23 de juny de 2016
Oferta final 30 de juny del 2016
Publicació de les llistes d’alumnes admesos i llistes d’espera 4 de juliol de 2016
Matrícula alumnes de 2n Del 27 al 30 de juny de 2016
Matrícula alumnes de 1r i noves incorporacions al centre
Del 5 al 12 de juliol de 2016
Matrícula PFC 1 i 4 de juliol de 2016
De 9 a 13h
Preinscripció extraordinària per als cicles amb places vacants 13 i 14 de juliol de 2016
Matriculació extraordinària 15 de juliol de 2016
De 9 a 13h

RESOLUCIÓ ENS/1004/2016, de 18 d'abril, per la qual es determinen el calendari i els aspectes específics de la preinscripció per al curs 2016-2017 per als ensenyaments de batxillerat, batxillerat integrat amb música o dansa, cicles formatius de formació professional de grau mitjà i de grau superior, cursos d'accés a aquests cicles, programes de formació i inserció, cicles formatius d'arts plàstiques i disseny de grau mitjà i de grau superior, artístics superiors (art dramàtic, música, dansa, disseny i conservació i restauració de béns culturals), d'idiomes en escoles oficials d'idiomes, esportius, i els impartits en centres i aules de formació d'adults.

Documents de matriculació CFGS:

Abans de fer el pagament és imprescindible llegir la normativa i les instruccions de la matrícula. S'ha d'omplir a l'ordinador i un cop fet imprimir, signar i portar al centre. Amb MAC no funciona el formulari, s'ha de fer des d’un altre tipus d’ordinador)

ORDRE ENS/181/2012, de 22 de juny, per la qual es creen diversos preus públics per a la matrícula dels cicles formatius de grau superior.

Condicions d’accés a la titulació

• Si tens el Batxillerat artístic, Cicle Formatiu De Grau Superior D’arts Plàstiques I Disseny, FPII famílies equivalents, pla 63, BBAA i Arquitectura superior tens accés directe amb la nota final a lluitar per una plaça en el moment de la preinscripció pel cicle que vols fer en 1a opció.
  • Si vens d’un altre Batxillerat que no sigui l’artístic, FPII o altres titulacions universitàries has de fer la prova específica.
  • Si no tens requisits acadèmics, has de tenir 19 anys o fer-los en l’any de la convocatòria i realitzar la prova general i específica.

*Els alumnes que es vulguin preinscriure a 2n curs de CFGS han de tenir una entrevista amb la coordinació ciclesformatius@escolamassana.cat per tal d'analitzar la distribució dels mòduls al llarg del cicle.

Documentació que cal aportar en el moment de la matriculació

Alumnes de nova incorporació

• 1 fotografia (mida DNI 25x32)
  • Tota la documentació que va quedar pendent en el moment de la preinscripció

Els alumnes que no es matriculin en aquest període, perdran la plaça adjudicada.

Alumnes de l'Escola

• Imprescindible portar la papereta de notes
  • Els repetidors hauran de matricular-se en el mateix període

Si la formalització de la matrícula no la pot fer la persona titular, cal que aquesta autoritzi per escrit a qui la representi.