NORTH SOUTH EPHEMERAL ART COMMUNICATION, NSEAC

11 de juny 2015, 19:00h.

North South Ephemeral Art Communication, NSEAC, és un Projecte Bilateral Comenius que ha dut a terme l’alumnat de Batxillerat de l’Escola Massana, Centre d’Art i Disseny de Barcelona, i l’alumnat de la secció d’Arts Visuals de la Stangnes Videregående Skole de Harstad, Noruega.

L’objectiu principal del projecte  és augmentar la consciència de la diversitat cultural i lingüística Europea a partir del coneixement de dues realitats molt diferents.

El projecte consisteix en que l’alumnat d’ambdues escoles comparteixi una experiència estètica participant en dos tallers, un a Harstad i un a Barcelona, per realitzar productes artístics efímers relacionats amb el propi medi natural i cultural.

La Llengua Anglesa funciona com a “llengua franca” entre tots els participants,  tant per la realització de les activitats d’aprenentatge com de les  complementàries. Un Blog comú From North to South redactat en anglès s’ha dissenyat i utilitzat durant tot el projecte com a eina de comunicació entre les dues escoles associades.

De l’11 al 25 de juny de 2015
Inauguració: dijous 11 de juny a les 19:00h.
Sala Busquets i Sala Blava de l’Escola Massana