MARXEM CAP A NORUEGA!

16 alumnes de l’optativa d’Escultura de primer curs de Batxillerat viatjaran del 14 al 24 de febrer a Harstad, Noruega, amb l’objectiu de realitzar unes escultures de neu en un espai públic de la ciutat, emmarcat dins del projecte NSEAC (North South Ephemeral Art Communication).

Després, del 21 al 31 de març, 16 alumnes de la Stangnes Videregäende Skole de Harstad ens visitaran amb l’objectiu de realitzar uns estels amb disseny d’inspiració gaudiniana per enlairar-los en una de les platges de la nostra ciutat.

El projecte també té un objectiu lingüístic ja que els alumnes rebran classes de noruec i català durant les estades per familiaritzar-se en aquestes dues llengües minoritàries europees, tot i que la llengua de comunicació entre ells serà l’anglès.

Tot això és gràcies a la subvenció que ha rebut l’Escola Massna de la OAPEE (Organismo Autónomo de Programas Educativos Europeos) per participar en una Associació Escolar Bilateral Comenius durant els cursos 2013–14 i 2014–15 conjuntament amb la Stangnes Videregäende Skole de Harstad, a Noruega.

Segueix el dia a dia de l’experiència dels alumnes en aquest blog.