JORNADA D’ART I DISSENY, DE L’ESCOLA A L’EMPRESA

L’Escola Massana presenta 7 projectes finals d’alumnes al sector empresarial en el marc de la jornada organitzada pel Departament d’Ensenyament.

Els millors projectes de finals de cicle de l’alumnat de les escoles d’arts plàstiques i disseny de Catalunya es presenten conjuntament davant del sector empresarial en aquesta segona edició de la jornada.

L’acte, que es celebra al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, està organitzat pel Departament d’Ensenyament, el Departament de Cultura i el CCCB.  Més d’un centenar d’alumnes dels cicles formatius d’arts plàstiques i disseny provinents de 27 escoles han presentat els seus projectes finals.

L’objectiu d’aquesta jornada és fer difusió de les capacitats dels joves talents i alhora facilitar la seva posterior inserció laboral. A més, permet donar a conèixer entre els ciutadans i les empreses la feina que es du a terme des de les escoles d’art del país.

Dijous 20 de març a partir de les 9:00h.
Teatre CCCB, Plaça Joan Coromines

Més informació.