GUARDÓ ESPECIAL A L’ESCOLA MASSANA COM A RAMBLISTA D’HONOR 2015

L’Associació Amics de La Rambla ha lliurat en un acte institucional presidit per l’Alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, els guardons de Ramblista d’Honor de l’any 2015. L’Escola Massana ha rebut un guardó especial per haver contribuït amb la seva activitat i esforç a millorar, divulgar i promoure el prestigi de Barcelona. Xavi Capmany com a Director de l’Escola, Gemma Amat com a Exdirectora, Emili Pérez com Coordinador Territorial d’Educació del Consorci d’Educació de Barcelona i Manel Sabés com a Vicerector de Relacions Institucionals i Territori de l’UAB han recollit el guardó.

Aquests guardons, que Amics de La Rambla atorga des de l’any 1962, volen consolidar-se com un esdeveniment ciutadà que visualitzi La Rambla com el Passeig amb vocació i trajectòria de centralitat en la vida barcelonina tal com posa de manifest la seva història de síntesi, en sentit social i cultural, de totes les Barcelones possibles. És per això, que el guardó de Ramblista d’Honor, vol constituir-se en la màxima expressió del reconeixement de la societat civil barcelonina.