EM-4-OIE

Exposició

26.3.19–12.4.19
Espai Trans

Tres tipologies de projecte on les diferents metodologies guien l’estudiant per realitzar propostes de disseny especulatiu, observació d’usuari i disseny per a editores.

L’objectiu és proposar a l’alumne una investigació entorn de les metodologies del disseny propi de les disciplines i la professió per aplicar-les en els diferents projectes que es plantegen en aquest taller teoricopràctic.

Amb aquests tres temes aquesta exposició destaca alguns dels projectes realitzats pels alumnes de 4t curs del Taller d’Objecte i Espai del Grau d’Arts i Disseny de Massana.

A més dels prototips presentats, una selecció de documents visuals, models i esbossos il·lustra el procés creatiu dels estudiants per mostrar la seva evolució i resultat.

Professors:
Diego Ramos