Construir imatges del projecte

Nivell:
Avançat
Condicions d'accés:

Alumnes de grau, llicenciats o titulats en disseny de producte i interiorisme o en escoles d’art i disseny. Persones procedents d’estudis artístics, de disseny o de comunicació.

Requisits: Carta de Presentació, Currículum Vitae, i portfoli. Enviar a: permanent@escolamassana.es

Màxim d'alumnes:
Preu:
440 + 100€ d’inscripció

Resum

Com presentem un producte, un objecte o un espai utilitzant els diferents recursos a l’hora de idear la comunicació d’un projecte és l’objectiu principal d’aquest curs.

Amb aquest curs es pretén posar a disposició de l’alumne els mètodes per comunicar els seus projectes i la creació de suports per millorar la comunicació. Des de l’elaboració d’un portfoli perquè l’alumne pugui mostrar de la millor manera possible el seu treball, fins a la comunicació d’un objecte, obra, producte o espai per suposat client.

Objectius

Capacitar els alumnes per desenvolupar la comunicació de projectes des d'un punt de vista multidisciplinari, entorn de l'objecte, producte o espais.

• Introducció a la tipologia de projectes
  • Anàlisi de la comunicació de projectes d'un estudi o dissenyador
  • Anàlisi de comunicació i direcció d'art d'empreses.
  • Tècniques i eines de comunicació de projectes
  • Canals de comunicació de projectes
  • Taller de comunicació de projectes
  • Desenvolupament de portfolis
  • Presentació de projecte

Part teòrica 12 h.

• Es realitzaran classes teòriques en què s'analitzaran exemples de comunicació de projectes, productes i espais.
  • Presentació d'eines i recursos pel desenvolupament de presentació de projectes i comunicació.

Part pràctica 48h.

• Es realitzaran propostes de comunicació de diferents projectes, exercicis de fotografia d'objectes i espais, estudi d'il·luminació, edició de fotografia, maquetació i formats de portfoli en format digital e imprès.

Criteris d'Avaluació

75%

• Es valoraran les capacitats de l'alumne per analitzar i resoldre els diferents problemes que es proposin.
  • El resultat dels exercicis presentats per l'alumne durant el curs. Progrés de l'alumne en el curs i comunicació dels projectes.

25%

• Actitud, assistència i aplicació dels coneixements teòric pràctics impartits en el curs
  • Assistència al 80% de les classes

• WEBB YOUNG, James, Una técnica para producir ideas, Ed. Eresma, 1982