Concurs per a la Medalla de Campions 2017 de la UFEC

Per tercer any consecutiu, els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Arts Aplicades de l’Escultura de l’Escola Massana, han dissenyat la Medalla de Campions de la UFEC. Els projectes s’han dut a terme a les assignatures de “Recerca i Projecció de l’Escultura”, impartida per Isabel Banal, i el “Taller de Fosa Artística”, impartit per Mònica Chavarria.

El tercer finalista ha estat per al projecte sense títol de Júlia Mata i Riera; i les segones posicions han estat per a ‘Lligams’, de Joan Molins Tura, i ‘la Guia’, de Montserrat Ayala Almada. El guanyador del disseny de la Medalla de Campions 2017 ha estat el projecte ‘Victòria’, de Xim Izquierdo Rabassa. El disseny d’aquesta medalla representa l’assoliment de la victòria amb la imatge d’una línia que arriba més amunt que la resta, un conjunt de línies que intenten arribar al cim però només una aconsegueix la meta, la victòria.