Col·lecció Gropius

Altres mirades sobre l’Art

VV.AA. (ed. Antonio Ontañon / Jesús-Àngel Prieto)

És el llibre que tanca la trilogia sobre la reflexió al voltant del disseny, les arts aplicades i l’art. La pedagogia de l’art, les institucions artístiques, la relació amb els moviments socials, la relació amb l’espai públic, amb el context i amb les diferents tendències artístiques contemporànies, s’analitzen al llarg del llibre de manera original, crítica i directa.

Any d’edició 2015
Idioma Català i castellà
Pàgines 288
Preu 15€

Altres mirades sobre l’Artesania

VV.AA. (ed. Antonio Ontañon / Jesús-Àngel Prieto)

Planteja l’actualitat del sector des de totes les vessants possibles: la relació amb l’art, amb el disseny, amb les administracions, amb el mercat, amb les escoles, etc, a partir de les reflexions i experiències dels professionals de l’artesania i d’historiadors, teòrics i crítics.

Any d’edició 2009
Idioma Català
Pàgines 228

Altres mirades sobre el Disseny

VV.AA.

Aquesta obra acull els punts de vista de diversos professionals, crítics i teòrics del disseny contemporani envers les principals problemàtiques que avui presenta la teoria del disseny.

Any d’edició 2004
Idioma Català
Pàgines 187
Preu 12€

Los significados de la ciudad

Antonio Ontañón Peredo

Les contradiccions socials i econòmiques, els desitjos socials i col·lectius, les tensions politiques, la importància de l’espai urbà i els seus efectes, l’organització simbòlica així com la manera en que es resolen els conflictes són alguns dels aspectes sobre els quals l’autor elabora diverses reflexions teòriques envers la ciutat contemporànea.

Any d’edició 2007
Idioma Castellà